باران

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bababarfi

کریمی

bababarfi

http://bababarfi.loxblog.com

باران

کی میشه مال من بشی

باران

به وبلاگ من خوش آمدیدبابووووووووووووووووووووس فراوان

باران

کی میشه مال من بشی

کی  میشه  آغو شت و  وا   بکنی    من  تو ی  آ غو شت  جا  بکنی

 

کی میشه که لب  بزاری روی لبام     بهم بگی عزیز دل تو رومی خوام

کی میشه  موها  تو نوازش  بکنم     صورت و گونه ات و نازش بکنم

کی میشه  دست  بندازی   بگردنم     بدونم  عز یز تر ین کس ات  منم

کی میشه سربزارم  رو  زانوها ت     بگم  از  خود م  و  از دلم  برات

کی میشه سر بزاری  رو  سینه ام     بهم  بگی  که  مرد  قلب  تو منم

کی میشه دل تنگ بشی  برای  من     بهم  بگی  نرو  تو  از  کنار  من

کی میشه  عاشق  و  دیوانه  بشیم     دو تا یی هم دل و هم خا نه بشیم

میرسه  آخرش  اون  روز  میدونم     تا قیا مت  من  کنارت  می مو نم

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

 



منبع کد اهنگ صبا دانلود

بهترين کدهاي موزيک و بهترين دانلودها در صبا دانلود

نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت5:04---6 ارديبهشت 1391
سسسسسسسسسسلام وعرض ادب ================ وب زيبايي دارين موفق باشين ============ خوش حال ميشم به من مسر بزنين ============= بدرود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,;ساعت21:12;توسط کریمی; | |